Nothing in the world is friendlier than a wet dog

"Sluta ta kort på monsterna och busa med mig!"

Hunden blev lite avis idag. Ville ha lite ensamtid med mig. Men jag är ju inte omöjlig. Alls.
Det har varit en sån där toppendag hittills. Jag har lite ont i halsen. Sådär så att det är en dålig idé att motionera men man är tillräckligt pigg för att göra allt annat. Perfekt, min kropps sätt att säga ifrån? "Oy! Ta det lugnt! 110% fungerar inte i oändlighet. Relalalalaxa!"

Nu ska jag hem till morfar och umgås lite med honom medans mamma lagar levergryta så han har lite (mycket) mat. Jag hoppas på att få titta på kort på mormor och kanske få med mig något hem som var hennes. För jag har ingenting som var mormors. Usch, det låter nog mer sorgset än vad det känns. Känns mest....varmt. Faktiskt.
Sen har morfar bryggkaffe också. Bara det liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0