I have opinions of my own -- strong opinions -- but I don't always agree with them

Mitt liv är verkligen av eller på. Full gas eller ingen enegi. Tyvärr är jag ju sjuk och går på sparlåga just nu. Utan att gå in på detaljer så var det verkligen fel vecka att gå på sparlåga.
Men det har gått bra. Så jag skulle vilja unna mig något. Men vad? Det ska vara billigt och jag ska inte gå upp i vikt av det. (för egentligen skulle jag vilja köpa en bit (200g) choklad och bara trycka i mig, förstår ni hur gott det skulle vara?)
Så har ni några idéer? Helst ätbart. Helst choklad. Eller cola. Eller chips. Eller alla tre.
Mmmmm choklad.



Kommentarer
Postat av: bloggtanten/kottenliv

Mmmmm morot

2011-11-10 @ 21:25:28
Postat av: Johanna

Det blev ingen choklad. Men sushi och ett glas rött...

2011-11-11 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0