Everyday took an age to go by, which was odd, because days plural went past like a stampede

Det har varit galet mycket jobb denna veckan så det blir lite skralt med blogginlägg, för trötta "livet suger- men jag tuff" inlägg är tråkiga. (Ja, jag är på Blondinbellas sida gällande dispyten mellan henne och Quetzala Blanco)
Så här kommer lite bilder från min vecka. Som visserligen inte är slut än. Det kanske kommer en del 2 på fredag när jag är "hemma i norrland" igen. Eller så somnar jag i soffan.
.
.
Kl fem en morgon gick jag till hotellgymmet och sprang. Blev vansinnig stolt.
.
.
Samma dag gick jag och chefen på en timmeslång promenad, hon tyckte jag hade tagit lite för mycket och köpte godis åt mig. Sånna chefer gillar man!
.
.
Vägen mellan jobb och boende om intresseklubben skulle vilja anteckna.
Imorgon är det möte, men först en timme på löpbandet och långfrukost. Baconet lever farligt imorgon bitti. I dubbel bemärkelse.
God natt!

Kommentarer
Postat av: bloggtanten/kottenliv

Saknar dig

2011-10-12 @ 23:59:11
Postat av: Johanna

Jag saknar er med. Har ovanligt mycket hemlängtan faktiskt. Tror det beror på att jag snart ska få vara hemma en HEL VECKA!

2011-10-13 @ 08:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0