Jag hugger I sten, men jag tror att jag sakta börjar se en kontur

Trött men taggad. Är "hemma-i-norrland" för första gången på en och en halv vecka. Tittar lite längtansfullt mot min säng som ser väldigt lockade ut just nu. Restan av veckan ska jag vara i Övik och helgen består av rektorsutbildningsplugg. Nästa vecka är det Sandviken och ledningsmöte i Uppsala. Men fantastisk som jag är har jag redan bokat tvätttid i helgen, så livet löser sig nog ändå. Nu förtiden kräver det där med tvättning av kläder massiv planering. Jag är ju aldrig på ett ställe mer än ett par dagar.
Sjukt kaffesugen är jag med, men det känns som en dålig idé. Jag ska sova i ett snarkfritt rum för första gången på flera dagar och behöver min sömn.
På tal om det, sov gott mina vänner.

Kommentarer
Postat av: bloggtanten/kottenliv

Sov gott min vän

2011-10-05 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0