Madness is what you demonstrate

And that's exactly how anger works and operates
Man, you gotta have love just to set it straight
Take control of your mind and meditate
Let your soul gravitate to the love


Mormor sa att hon trodde på kärleken och kärleken gör ju inget ont.
Jag måste komma ihåg det när jag står där framme vid den vita tavlan, och när jag sitter på mina möten.
Det finns så mycket ilska och hat här i världen.
Men, någon ska ju vara motpolen.
Fast sen ibland när kärleken liksom tar slut eller tröttheten blir lite för påtaglig, då brukar jag tänka på ett av mina favoritcitat, och helt plötsligt blir det lite mer humor i världen.
"När jag hör någon sucka "livet är hårt" är jag alltid frestad att säga "jämfört med vad?""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0