This could really be a good life, a good good life.

Jag var ute med hästarna någon timme nu på förmiddagen och mockade lösdriften och gjorde lite enkla övningar med Lukas. Lukas ska lära sig följa efter mig och stanna och backa efter hur jag rör mig. Han fixade det galant på en gång och fick massa beröm. Jag tog av grimman och han stod en liten stund innan han pep till och drog iväg. Galopperandes och hoppandes runt mig och Afro, som för att säga "Fy fan vad bra jag är! Såg ni?" Sen kom han och mös och fortsatte göra övningarna utan att jag bad honom. Fina fina pojke.
.
.
.
.
.
.


"Kan vi inte öva lite till? Jag ska vara lika duktig denna gången. Jag lovar"

.

.

.

.
Please tell what there is to complain about?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0